Ja, ti!

Ker ne smem in ne morem drugače, ti takole sporočam, da mislim nate in te pogrešam!

🙂

Sonca in sreče.

Explore posts in the same categories: Čutim, torej sem

2 komentarja na “Ja, ti!”

  1. jabolko Says:

    Saj dobro veš, da tvoj en stavek nekako vedno potegne mojih 1000 besed…

    Ne glede na to kolikokrat preberem tvoj zgornji blog stavek in ga poskušam razumeti na različne načine, si ne morem odgovoriti na eno vprašanje.
    Sprejmem ga, razumem, nekako slutim kako, kaj in zakaj bi to rad povedal, komur koli bi pač želel to povedati, vendar na koncu strnjenega odgovora v moji glavi se vedno pojavi vprašaj, ne glede na vsako smiselno ali nesmiselno razlago.

    Zakaj ne smeš, zakaj sploh misliš, da ne smeš, zakaj in kako ne moreš drugače kot na tak način povedat vsakemu posebej, ali nekomu določenemu, ki si mu to hotel povedat, ..reči enostavno, da misliš nanj in ga pogrešaš?

    Si to hotel povedat vsem nam, ki preberemo tvoje zapise? Vsem skupaj?…če je tako, I´m not buying it:) in ti to veš.
    če pa ni tako, je pa to nekaj povsem drugega.

    sprva mi je bilo za prijetem nasmeh čez obraz, ko sem stavek prebrala, ker to tako redko slišimo iz tvojih ust…potem sem tuhtala zakaj nekdo ne more povedati nekomu, da ga ima rad in ga pogreša, prebrala ponovno, potem sem prebrala še dvakrat in postala žalostna
    ..in žalostna ob misli, da ne smeš in ne zmoreš drugače povedat komurkoli, da ga pogrešaš, kot tako, prek bloga, kot izvrženo iz tebe v to belino in prepuščeno samemu sebi…s smajliji, da temu stavku omilijo padec na bela tla.

    ko nekoga pogrešaš, ko nekoga imaš rad to itak ni tvoje, ni od tebe, tako, da, mogoče zveni grobo, vendar nekako nimaš niti pravice tega zadržati zase 🙂 če ljubezen prejmeš je prejmeš samo zato, da bi jo dajal naprej.

    upam vseeno in veselim se, da je tisti, ki si mu to hotel sporočiti, pa nisi smel drugače prebral in sprejel tvoje sporočilo, ker verjamem, da je vredno in blagoslovljeno.
    🙂

  2. nataša Says:

    upam, da je bilo vzajemno 🙂


Komentiraj